Конкурси

"GrandFestArt" Всеукраїнський дистанційний конкурс образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва

Учні 1 класу Філії КЗ "Привільненський ліцей" у селі Бортниця отрмали дипломи за 1 місце у Всеукраїнському дистанційному конкурсі "GrandFestArt".
Сіранчук Домініка - образотворче мистецтво, малюнок "Квіти біля вежі";
Водоп'ян Анна - образотворче мистецтво, малюнок "Чарівний кінь";
Романюк Дарина - декоративно-прикладне мистецтво (бісер) "Квіти для мами"

Всеукраїнська олімпіада "На Урок"

Хоч ми ще маленькі, але вже маємо перемоги у Всеукраїнській олімпіаді "На Урок". Вітаю своїх першокласників з перемогою!

Міжнародний природничий інтерактивний куонкурс "Смішний колосок - 2019"   

Ще одна перемога!
Учні 4 класу Бортницького НВК стали призерами Міжнародного природничого інтерактивного куонкурсу "Смішний колосок - 2019". Всі учні отримали золотий сертифікат.


Всеукраїнський конкурс "Вишиванка дитячими руками"  
Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді оголосив про Всеукраїнський конкурс "Вишиванка дитячими руками", що проводиться з нагоди Дня вишиванки та з метою впровадження національних традицій і бережливого ставлення до спадщини українського народу.
Учні 3 класу разом із класним керівником Бортницького НВК з великим ентузіазмом взяли учсть у конкурсі. Спільними зусилями ми створили вишиванку для ляльки "Лялька-українка, веснянка". Наша робота була на виставці серед кращих робіт у Народному домі в Києві, і зайняла ІІІ місце серед надісланих конкурсних робіт.

 Міжнародний конкурс "Ось мій рідний край, ось мій рідний дім"  
Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді у співпраці з Департаментом охорони здоров'я та соціальних справ Міського управління Вроцлава (Польща) під егідою Вроцлавського Природничого Університету оголосили про XII Міжнародний конкурс еколого-валеологічної спрямованості "Ось мій рідний край, ось мій рідний дім" під гаслом "Таємниці і цікавинки моїх рідних околиць". 
Учні 3-го класу Бортницького НВК Ромаш О., Смочек Я., Гайдусь М., Лавренко А. взяли участь у цьому конкурсі в номінаціях: "Одне з 7 чудес моєї рідної околиці", "Моя серветка гаптована", "Родинний герб".
Ромаш Олексій здобув диплом ІІ ступеня в номінації "Одне з 7 чудес моєї околиці" за фото Тараканівського форту.

 Всеукраїнський конкурс  "Гуманне ставлення до тварин"
 Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді спільно з Благодійною організацією "Благодійний фонд "Щаслива лапа"" оголосили про ІІ Всеукраїнський конкурс "Гуманне ставлення до тварин". Його мета - популяризація та пропедевтика гуманного ставлення до тварин у суспільстві, насамперед серед учнівської молоді. Завдання конкурсу- виконати ілюстрацію до оповідання "Біла мисочка в блакитний горошок". Учень 3 класу Лавренко Андрій надіслав свою роботу організатора конкурсу.
  
Конкурс декоративно-ужиткового мистецтва "Знай і люби свій край"  
Український державний центр позашкільної освіти оголосив про проведення Всеукраїнської виставки-конкурсу декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва "Знай і люби свій край". Конкурс проходив 1 квітня 2019 року на базі Будинку учнівської молоді.
Учні 3 класу Смочек Яна, Гайдусь Марія, Ромаш Олексій, Лавренко Андрій активно взяти участь у конкурсі та вибороли призові місця у номінаціях "Народна лялька", "Архітектура".

 



Всеукраїнський учнівський літературно-мистецький конкурс "Стежками Каменяра"  
Міжнародний фонд Івана Франка, що у місті Києві, оголосив конкурс "Краща ілюстрація до творів Івана Франка", яка супроводжує і доповнює тексти до творів митця. Конкурс відбувся 15 грудня 2018 року. Учні 3-го  класу Бортницького НВК - Лавренко Андрій, Нечипорук Камілла, Смочек Яна взяли участь у конкурсі та надіслали свої ілюстрації до казок "Фарбований Лис", "Лисиця і журавель" та вірша "Весна".

Міжнародна олімпіада "Осінь-2018"від проекту "Всеосвіта"
ТОВ "Всеосвіта" постійно організовує конкурси і олімпіади для школярів. Учні 3 класу Бортницького НВК активно беруть у них участь. 
 Міжнародна олімпіада "Осінь-2018" Українська мова:
 диплом ІІІ ступеня - Смочек Яна, Лавренко Андрій, Романюк Максим;
 диплом ІІ ступеня - Нечипорук Камілла, Пісоцький Денис;
 сертифікат про участь - Гайдусь Марія.
 Всеукраїнський конкурс  "Безпечна дорога до школи.":
 диплом І ступеня -  Лавренко Андрій, Ромаш Олексій;
 диплом ІІ ступеня - Романюк Максим, Пісоцький Денис, Смочек Яна, Нечипорук Камілла, Гайдусь Марія.



 Всеукраїнський конкурс "Слово до слова" від проекту "На Урок"
ТОВ "Освітній проект "На Урок" організовує для школярів конкурси і олімпіади. Учні 3 класу Бортницького НВК активно беруть у них участь. Всеукраїнський конкурс "Слово до слова":
диплом І ступеня - Нечипорук Камілла, Пісоцький Денис, Гайдусь Марія;
диплом ІІ ступеня - Ромаш Олексій, Смочек Яна, Лавренко Андрій;
сертифікат про участь - Романюк Максимю

Всеукраїнський конкурс дитячої творчості "Знай і люби свій рідний край"
 З метою пошуку та підтримки обдарованих і талановитих дітей, розвитку їх творчості з образотворчого, декоративно-ужиткового мистецтв і традиційних художніх ремесел Центр позашкільної роботи з дітьми організував Всеукраїнський конкурс дитяячої творчості "Знай і люби свій рідний край".
Учениця 2 класу Бортницького НВК, Гайдусь Марія, взяла участь у районному етапі конкурсу у номінації "Художня вишивка" і надіслала серветку вишиту власними руками.

XI Міжнародний екологічний конкурс "Загадкове життя домашніх улюбленців" 
З метою пропаганди гуманного ставлення до тварин Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді Міністерства освіти і науки України у співпраці з Департаментом охорони здоров'я та соціальних справ Міського управління Вроцлава під егідою Вроцлавського Природничого Університету провів XI Міжнародний конкурс еколого-валеологічної спрямованості "Загадкове життя домашніх улюбленців".
Учні 2 класу Бортницького НВК - Гайдусь Марія, Лавренко Андрій, Нечипорук Каміла, Післцький Денис, Ромаш Олексій - під керівництвом класного керівника Сімак Ольги Юріївни взяли участь у цьому конкурсі. Учні надіслали фотографії домашнії улюбленців у номінації "Домашній улюбленець у об'єктиві".
Робота ученці Гайдусь Марії була відзначена дипломом ІІ ступеня. 
 


Традиційний щорічний конкурс "Новорічна композиція"
З метою пропаганди серед молоді бережливого ставлення до природи, формування практичних умінь та навичок учнів по виготовленню композицій, які символізують та відображують новорічно-різдвяну флористику Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді проводить традиційний щорічний конкурс "Новорічна композиція". До участі в конкурсі долучилися учні 2 класу Бортницьокого НВК. Вони виготовили новорічний вінок, новорічні подарунки і різдвяного ангела.
Разом із своїм класним керівником, Сімак Ольгою Юрівною, новорічні композиції відправили на конкурс у Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді у лабораторію квітникарства.
Роботи були отримали подяку від Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді.




Заочний Всеукраїнський родинний конкурс "Дідух"
З метою громадського вихавання дітей та молоді, виховання шани та поваги до свого родоводу, а також популяризації і збереження Різдвяних традицій в Україні, як безцінної духовної та історичної спадщини і підтримки соціальної активності учнівської молоді та сприяння збереженню, а часом і відтворенню, звязків між поколіннями Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді у грудні 2017 року ініціював проведення Всеукраїнського заочного родинного конкурсу "Дідух". 
Конкурс надихнув учня 2 класу Бортницього НВК Лавренка Андрія, його маму, Лавренко Вікторію і бабусю, Костюк Наталію на створення Різдвяного Дідуха. Вони виготовили  Дідух власними руками, як дерево свого роду і символ достатку сім'ї. Сніп перев'язали вишиваною стрічкою, а ніжки - ниткою, що символізує безкінечність життя роду Лавренків.
Свого Дідуха родина відіслала на конкурс у Національний еколого-натуралістичний центр. 
Робота була оцінена дипломом ІІ ступеня.

 
  
 Всеукраїнський родинний конкурс "Секрети великодного хліба"
З 10 по 16 квітня 2017 року Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді проводив Всеукраїнський заочний родинний конкурс "Секрети великодного хліба".
Конкурс проводився з метою громадянського виховання дітей та молоді, формування у них шанобливого ставлення до традицій свого народу, що освячені віками, зокрема - Великодніх традицій в Україні.
Конкурсні роботи подавалися у таких номінаціях:
Великодній хліб (паска);
Писанки;
Великодній рушник.
Учні 1 класу Бортницького НВК під керівництвом класного керівника Сімак Ольги Юріївни із участю батьків і бабусь прийняли участь у цьому конкурсі: спекли паску прикрасивши її прісним тістом. На даний момент ця паска стоїть на виставці у Національному музеї хліба.
Бабусі учнів допомогли вишити великодній накривний рушник, а учні разом з мамами долучилися до оздоблення та виготовлення писанок. Яйця були оздоблені стрічками з квіток, блискітками, перлинками, метеликами. бісером. Кожен учень уклав у цю роботу частинку своєї душі.
Виконуючи роботи на конкурс, діти збиралися з своїми сім'ями, великою шкільною родиною, що об'єднало їх навколо спільної творчої роботи.
Робота у номінація "Пасха" була оцінена дипломом І ступеня і учні отримали стипендію від Дубенської районної  ради.

 



 
Всеукраїнський заочний конкурс робіт юних фотоаматорів "Моя країна - Україно!"
З 25 вересня 2016 року по 1 березня 2017 року Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді оголосив про проведення конкурсу робіт юних фотоаматорів "Моя країна - Україно!".
Конкурс проводиився з метою формування в учнівської молоді активної життєвої позиції, готовності брати участь у суспільнрому і культурному житті країни, розвитку пізнавальних інтересів у дітей, зокрема, уяви, сприйняття, уваги, мислення, формування екологічної культури.
Конкурс проводився за трьома віковими категоріями:
молодша група (7-10 років);
середня група (11-14 років)
старша група (15-18 років).
Учениця 1 класу Бортницького НВК Гайдусь Марія під керівництвом класного керівника Сімак Ольги Юріївни прийняла участь у конкурсі і надіслала фото у таких номінаціях:
Пейзаж "Казкові будиночки в лісі", "Прогулянка рідним селом";
Жанрове фото "Чарівне місце";
Рослини "Дерево на камінні";
Тварини "Заморські красені", "Кінь в яблуках";
Фотошоп "Небесна Сотня, ви тепер святі".
Юна фотоаматорка цікавиться фотомистецтвом і в майбутньому планує вдосконалювати свої вміння.
Робота у номінації "Тварини" була оцінена дипломом ІІІ ступеня.








Всеукраїнський конкурс Samsung назустріч знанням

Есе на тему Школа майбутнього
          Інтеграція України у світовий освітній простір має на меті забезпечити покращення рівня навчання учнів у особистісно-орієнтованому плані, надати можливість використання Інтернет-ресурсів у навчальному процесі, врахувати національні інтереси сучасної школи, досліджувати передовий педагогічний досвід та проаналізувати освітні системи розвинених країн світу, тощо. В цьому контексті, не можна не згадати про надзвичайно важливу роль школи як інституції, яка за сучасних умов повинна надавати можливості для розвитку та самореалізації майбутньої еліти нації.
          За даними Світового Банку, інноваційні процеси в освіті постійно розвиваються. Наведемо статистичні дані за 2004 рік в деяких країнах світу:

Кількість ПК на 1000 населення
Кількість Інтернет користувачів на 1000 населення
Кількість шкіл, підєднаних до мережі Інтернет, %
США
749
630
99
Німеччина
531
500
99
Японія
542
587
99
Канада
700
626
98
Туреччина
52
142
40
Греція
89
177
59
Болгарія
59
283
60
Наведені вище дані свідчать про те, що більшість розвинених країн світу інвестують в освіту велику частину державного бюджету, задля розвитку національного інтелекту – багатства нації.
Вивчивши досвід інших країн, Україна має стати на шлях стрімкого розвитку освіти. Особливо актуальним зараз стає підтримка шкіл у сільській місцевості. Власне, таку школу ми і представляємо. Популяризація інформаційних технологій саме у таких навчальних закладах має на меті створити сприятливе навчальне середовище для залучення інтерактивних технологій не лише на уроках інформатики, як це зараз на практиці відбувається, але й на заняттях з математики, історії, географії, іноземних мов, мистецтва, тощо.
На нашу думку, школа майбутнього повинна надати можливості доступу до сучасних технологій більшій частині українського учнівства. Адже, сучасна молодь значно відрізняється від учнівської молоді 30 років тому. Відтепер, наявність комп’ютера чи планшета вдома не є предметом розкоші, а навчальною необхідністю.
Сучасний вчитель має бути не лише професіоналом, але й дбати про саморозвиток. На сучасному етапі, існує безліч гаджетів і програмного забезпечення, які не лише оптимізують навчальний процес, а й роблять його ефективнішим та легшим для сприйняття учнями. Ми переконані, що  використання електронної дошки, планшетів, багатофункціональних пристроїв, та інших інноваційних технологій, зробить навчальний процес цікавим та продуктивним.

Таким чином, майбутнє шкільної освіти нерозривно пов’язано із інтерактивними технологіями. Оскільки, потенціал нації формується ще із шкільних років. Саме зараз, ми бачимо, що Україна потребує освічену еліту, яка буде конкурентоспроможна на світовому рівні.

Немає коментарів:

Дописати коментар