Дистанційне навчання

20.01.2021

Я досліджую світ - Комахи
Українська мова (письмо) - Письмо букви Ь
Фізична культура - Катання на санках.

19.01.2021

Я досліджую світ - Дикі, свійські тварини.
https://youtu.be/q8ycHZYq_kA
Математика  - Утворення і назви чисел 16-20
https://youtu.be/rj8kbQsUNIM
Українська мова (письмо) - Письмо веливої букви Ґ
https://youtu.be/t4gG6STLyPg
Українська мова (читання) - Буква "знак м'якшення" (ь), позначення нею на письмі м'якості приголосних.
https://youtu.be/9K-4-z2X6X8
Фізична культура - Катання на санках.

18.01.2021

Я досліджую світ - Значення культурних рослин. Дослід: "Як отримати олію з насінини соняшника"
https://youtu.be/Oec-Jym5_rA
Математика - Утворення і назви чисел 11-15
https://youtu.be/wbUXEwBfxMU
Фізична культура - Правила безпеки на заняттях з лижної підготовки
https://www.youtube.com/watch?v=C90jBOQuGaI

15.01.2021

Українська мова (письмо) - Письмо малої букви ґ
https://youtu.be/t4gG6STLyPg
Українська мова (читання) - Опрацювання тексту "На городі"

14.01.2021

Українська мова (письмо) - Письмо великої букви Г.
https://youtu.be/budPopIxtdA
Українська мова (читання) - Звук (Ґ), позначення його буквою "Ґе".
https://youtu.be/t4gG6STLyPg
Образотворче мистецтво - Малювання карети для принцеси.
Математика - Десяток. Лічба десятками.
https://www.youtube.com/watch?v=Ixjw03Oivtw

13.01.2021

Я досліджую світ - Дикорослі і культурні рослини.
https://youtu.be/GOPyrnbA3ns 
Україська мова (читання) - Опрацювання тексту "Конкурс у класі"
Фізична культура - виконати руханку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=IKRQdF3fS5s&list=RDCMUCVF4WEjn1hufd-pkmPoVe-Q&index=3

12.01.2021

Я досліджую світ - Дерева, кущі, трав'янисті рослини. Листяні та хвойні рослини.
https://youtu.be/rItn8ckXmUw 
Українська мова (читання) - Звук (г), позначення його буквою "ге"
https://youtu.be/9M7qzGUpjk8 
Українська мова (письмо) - Письмо малої букви г
https://youtu.be/-hHRzxdKEbw 
Фізична культура - виконати руханку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=GdHrU-wTCtU&list=RDCMUCVF4WEjn1hufd-pkmPoVe-Q&index=2 

 11.01.2021

Я досліджую світ - Різноманітність рослин. Їх будова. 
https://www.youtube.com/watch?v=NCFhxyUuUw4&feature=youtu.be  
Фізична культура - виконати руханку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=72F1Rnhc7y8 

Шановні батьки першокласників!

З 11 січня по 22 січня 2021 року - дистанційне навчання. Щодня буду скидати посилання, переглядайте відео.


28.05.2020

Літературне читання - опрацювати твір з Хрестоматії с.162-169

26.05.2020

Літературне читання - опрацювати твір з Хрестоматії с.154-161
Математика - підр. М.В. Богданович с.172-173 (уважно прочитати)
Фіз-ра - виконати руханки за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=qF9XcgoUqDQ&list=RDCMUCVF4WEjn1hufd-pkmPoVe-Q&index=5

25.05.2020

Літературне читання - опрацювати твір з Хрестоматії с.148-153
Українська мова - підр. М.С. Вашуленко В. 379 (виконати письмово), В. 380, В. 381

Математика - підр. М.В. Богданович № 1110 (розв'язати задачу), № 1111 (підібрати дії), № 1112 (розв'язати задачу), № 1113 (розв'язати задачу), № 1114 (розв'язати задачу)
Фіз-ра - виконати руханки за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9bo8LKymQHU&list=RDCMUCVF4WEjn1hufd-pkmPoVe-Q&index=4

 22.05.2020

Літературне читання - опрацювати твір з Хрестоматії с.144-147
Фіз-ра - виконати руханки за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9bo8LKymQHU&list=RDCMUCVF4WEjn1hufd-pkmPoVe-Q&index=4

21.05.2020

Літературне читання - опрацювати твір з Хрестоматії с.140-143

Математика - підр. М.В. Богданович № 1107 (виконати), № 1108 (виконати), 1109 (розв'язати задачу)
Природознавство - підр. Т.Г. Гільберг c. 165-168 і відповідна сторінка в зошиті

20.05.2020

Математика - підр. М.В. Богданович № 1104 (виконати), № 1105 (виконати), 1106 (розв'язати задачу)
Українська мова - підр. М.С. Вашуленко В. 374 (усно придумати кінцівку твору), В.375 (виконати завдання 2), В. 376 (виконати завдання 3)
Природознавство - підр. Т.Г. Гільберг c. 162-163 і відповідна сторінка в зошиті

19.05.2020

Літературне читання - опрацювати твір з Хрестоматії с.134-139
Математика - підр. М.В. Богданович № 1101 (виконати), № 1102 (розв'язати задачу),  № 1003  (виконати)

Українська мова - розвиток зв'язного мовлення у зошиті "Як я допомагаю пташкам"
Фіз-ра - виконати руханки за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=xM8D4LDvKlw

 18.05.2020

Літературне читання - підр. В. Науменко с. 171 (вивчити напам'ять)
Математика - підр. М.В. Богданович № 1093 (уважно прочитати), № 1094 (обчислити вирази),  № 1098  (розв'язати задачу), № 1099 (розв'язати задачу), № 1100 (розв'язати задачу)
Українська мова - підр. М.С. Вашуленко В. 367 (виконати 2, 3 завданя), В. 368 (виконати 2 завдання), В. 371 (списати)
Фіз-ра - виконати руханки за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=qF9XcgoUqDQ&list=RDCMUCVF4WEjn1hufd-pkmPoVe-Q&index=5

15.05.2020

Літературне читання - опрацювати твір з Хрестоматії с.130-133
Фіз-ра - виконати руханки за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=2p46HH4mOfo&list=RDCMUCVF4WEjn1hufd-pkmPoVe-Q&index=11

14.05.2020

Літературне читання - опрацювати твір з Хрестоматії с.119-129
Математика - підр. М.В. Богданович № 1085 (усно), № 1086 (письмово), № 1087 (прочитати пояснення), № 1088  (розв'язати), № 1090 (розв'язати задачу)
Природознавство - підр. Т.Г. Гільберг c. 155-161 і відповідна сторінка в зошиті

13.05.2020

Математика - підр. М.В. Богданович № 1076 (усно), № 1077 (обчислити вирази), № 1078 (обчислити), № 1079 (скласти і розв'язати рівняння), № 1080 (розв'язати задачу)
Українська мова - підр. М.С. Вашуленко В. 363 (письмово), В. 364 (виконати), В. 365 (зробити звукові моделі виділених слів)
Природознавство - підр. Т.Г. Гільберг c. 151-155 і відповідна сторінка в зошиті

Відео до уроку природознавства: https://www.youtube.com/watch?v=0d6GLa-BYQA

 12.05.2020

Літературне читання - опрацювати твір з Хрестоматії с. 112-117
Математика - підр. М.В. Богданович № 1067 (письмово), № 1068 (обчислити), № 1069 (знайти значення виразів), № 1071 (розв'язати задачу)
Українська мова - підр. М.С. Вашуленко В. 359 (письмово), В. 360 (виписати віділені слова), В. 361 (виконати 1, 2, 3 завдання)
Фіз-ра - виконати руханки за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=IKRQdF3fS5s&list=RDCMUCVF4WEjn1hufd-pkmPoVe-Q&index=18

08.05.2020

Літературне читання - опрацювати твір з Хрестоматії с. 106-111
Фіз-ра - виконати руханки за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=49YaIr0hPZo&list=RDCMUCVF4WEjn1hufd-pkmPoVe-Q&index=2

07.05.2020

Літературне читання - прочитати твір зарубіжного письменника
Математика - підр. М.В. Богданович № 1059 (виконати усно), № 1060 (знайти значення виразів), № 1062 (розв'язати задачу), № 1064 (розв'язати рівняння)
Природознавство - підр. Т.Г. Гільберг c. 146-151 і відповідна сторінка в зошиті
Відео до уроку природознавства: https://www.youtube.com/watch?v=KnJr_PfRhtg

06.05.2020

Українська мова - підр. М.С. Вашуленко В. 354 (виконати 1,2,3,4 завдання), В. 357, В. 358
Математика - підр. М.В. Богданович № 1051 (прочитати уважно пояснення), № 1052 (виконати ділення), № 1056 (усно), № 1057 (обчислити), № 1054 (розв'язати задачу)
Природознавство - підр. Т.Г. Гільберг c. 142-146 і відповідна сторінка в зошиті
Відео до уроку природознавства: https://www.youtube.com/watch?v=172gjC5nTX4

05.05.2020

Літературне читання - перевірити з батьками техніку читання
Українська мова - підр. М.С. Вашуленко В. 351 (виконати 1,2,3,4 завдання), В. 352 (усно)
Математика - підр. М.В. Богданович № 1043 (розв'язати задачу), № 1044 (прочитати пояснення), № 1045 (знайти остачу), № 1047 (розв'язати задачу), № 1048 (розв'язати задачу)
Фіз-ра - виконати руханки за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=JeWwsZfmt40

04.05.2020

Літературне читання - намалювати малюнок до твору Льюїса Керролла "Аліса в країні чудес"
Українська мова - скласти текст-міркування "Як я хочу провести літні канікули"
Математика - підр. М.В. Богданович № 1037 (обчислити), № 1038 (прочитати пояснення), № 1039 (виконати ділення), 1040 (розв'язати задачу)
Фіз-ра - виконати руханки за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=5i2M30MEbAg&list=RDCMUCVF4WEjn1hufd-pkmPoVe-Q&index=2
Відео до уроку української мови: https://www.youtube.com/watch?v=1reWwbJf3qc

 30.04.2020

Математика - підр. М.В. Богданович № 1030 (уважно прочитати), № 1031 (письмово), № 1032 (розв'язати задачу), № 1034 (розв'язати задачу)
Літературне читання - підр. В. Науменко с. 167-170 читати твір Льюїса Керролла "Аліса в країні чудес"

Природознавство - підр. Т.Г. Гільберг c. 139-1342 і відповідна сторінка в зошиті

Відео до уроку природознавства:https://www.youtube.com/watch?v=tMqeSX1MNj4

29.04.2020

Математика - підр. М.В. Богданович № 1021 (знайти значення виразу), № 1020 (усно), № 10223 (письмово), № 1025 (розв'язати задачу)
Природознавство - підр. Т.Г. Гільберг c. 134-138 і відповідна сторінка в зошиті
Відео до уроку природознавства: https://www.youtube.com/watch?v=GOKxIIINRys

28.04.2020

Математика - підр. М.В. Богданович № 1013 (усно), № 1014 (знайти середнє арифметичне), № 1016 (розв'язати задачу)
Українська мова - підр. М.С. Вашуленко В. 346 (виписати прислівники з дієсловами), В. 347 (3 завдання письмово), В. 348 (завдання 3,4 письмово), В. 349 (письмово)
Літературне читання - підр. В. Науменко с. 165-166 читати твір Льюїса Керролла "Аліса в країні чудес"
Фіз-ра - виконати руханки за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9bo8LKymQHU

27.04.2020

Математика - підр. М.В. Богданович № 1004 (прочитати пояснення), № 1006 ( письмово), № 1008 ( розв'язати задачу)
Українська мова - підр. М.С. Вашуленко В. 342 (виписати прислівники), В. 343 (списати і підкреслити прислівники), В 344 (виконати 1, 2, 3, 4 завдання)
Літературне читання - підр. В. Науменко с. 162-164 читати твір Льюїса Керролла "Аліса в країні чудес"
Фіз-ра - виконати руханки за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=3c0-SpcjxQo
Відео до уроку математики: https://www.youtube.com/watch?v=1qlVMCHg1fc
Відео до уроку української мови: https://www.youtube.com/watch?v=CTcM12T2Y74

24.04.2020

Літературне читання - підр. В. Науменко с. 159-161 читати твір М. Носова "Мишкова каша"
Фіз-ра - виконати руханки за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=k4Q2wrJLHQ0
Трудове навчання - виготовити декоративну тарілочку у техніці пап'є-маше.
Відео до уроку трудовго навчання: https://www.youtube.com/watch?v=2Kz7grVHb5o

23.04. 2020

Літературне читання - підр. В. Науменко с. 157-158 читати твір М. Носова "Мишкова каша"
Математика - підр. М.В. Богданович № 997 (1) (письмово), № 998 (розв'язати задачу), № 1000 (прочитати пояснення задачі), № 1001 (розв'язати задачу)
Природознавство - підр. Т.Г. Гільберг c132-134 і відповідна сторінка в зошиті
Відео до уроку природознавства: https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=J6JOE9M2ejo

22.04.2020

Математика - підр. М.В. Богданович № 987 (прочитати пояснення), № 988 (виконати письмово), № 991 (прочитати пояснення задачі і правило), № 992 (розв'язати задачу)
Українська мова - підр. М.С. Вашуленко В. 339 (письмово), В. 340 (письмово)

21.04.2020

Літературне читання - підр. В. Науменко с. 154-156 читати твір М. Носова "Мишкова каша"
Математика - підр. М.В. Богданович № 978 (уважно прочитати пояснення), № 979 (виконати письмово), № 980 (розв'язати задачу), № 981 ( прочитати задачуу з поясненням), № 982 (розв'язати задачу)
Українська мова - підр. М.С. Вашуленко В. 336 (виконати 1-4 завдання), В. 337 (виконати 1-4 завдання)
Фіз-ра - виконати руханки за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=eI9WYN1ufno

17 квітня 2020

Трудове навчання - Як гарно розмалювати яйце у домашніх умовах? (підготувати нитки, резинки, листок петрушки).

16 квітня 2020

Математика - підр. М.В. Богданович № 968 (усно), № 969 (прочитати пояснення), № 970 (розв'язати письмово), № 972 (розв'язати задачу)
Літературне читання - Позакласне читання. Знайти і прочитати твори про Україну.
Природознавство - підр. Т.Г. Гільберг c. 128-131 і відповідна сторінка в зошиті
Відео до уроку природознавства: https://www.youtube.com/watch?v=LhA5qOsg3Go

15 квітня 2020

Математика - підр. М.В. Богданович № 959 (усно), № 960 (письмово), № 962 (розв'язати задачі)
Українська мова - знайти вірш з прислівниками
Природознавство - підр. Т.Г. Гільберг c. 125 - 127 і виконати відповідну сторінку в зошиті
Відео до уроку математики: https://www.youtube.com/watch?v=OzbICTIzE9w
Відео до уроку природознавства: https://www.youtube.com/watch?v=-wBcpf19qe0

14 квітня 2020

Математика - підр. М.В. Богданович № 952 (усно), № 953 (письмово вкинати дії), № 954 (розв'язати задачу)
Українська мова - підр. М.С. Вашуленко В. 332 (усно опрацювати правило), В. 333 (письмово)
Літературне читання - читати твір з "Хрестоматії"
Фіз-ра - виконати руханки за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yycaJh-i-vI

13 квітня 2020

Математика - підр. М.В. Богданович № 942 (усно), № 944 (письмово), № 946 (розв'язати задачу)
Українська мова - підр. М.С. Вашуленко В. 329 (письмово), В 331 (письмово)
Літературне читання - підр. В. Науменко с. 150-151 читати твір В. Близнець "Земля світлячків"
Фіз-ра - виконати руханки за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=xM8D4LDvKlw
Відео до уроку математики: https://www.youtube.com/watch?v=sLSTchY0-nY

10 квітня 2020

Літературне читання - підр. В. Науменко с. 147-149 читати твір В. Близнець "Земля світлячків"
Фіз-ра - виконати руханки за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Jl-L-zHQP2A

9 квітня 2020

Літературне читання - підр. В. Науменко с. 145-146 читати твір В. Близнець "Земля світлячків"
Математика - підр. М.В. Богданович №  936 (усно), № 937 (помножити письмово), № 935 (розв'язати задачу)
Природознавство - підр. Т.Г. Гільберг c. 124-125 та завдання в зошиті
Відео до уроку літературне читання: https://www.youtube.com/watch?v=2Lo4uns8wTw
Відео до уроку математики: https://www.youtube.com/watch?v=S_xwuD3w_Cg
Відео до уроку природознавства: https://www.youtube.com/watch?v=N0t7t8IlzLE

8 квітня 2020

Математика - підр. М.В. Богданович № 929 (опрацювати усно), № 930 (помножити письмово), № 931 (розв'язати задачу)
Українська мова - підр. М.С. Вашуленко В. 326 (опрацювати усно), В. 327 (записати прислівники)
Природознавство - підр. Т.Г. Гільберг c. 121-123 та завдання в зошиті.
Відео до уроку математики: https://www.youtube.com/watch?v=xA2WjeazfmY
Відео до уроку української мови:https://www.youtube.com/watch?v=1u9H5-MZ3sM
Відео до уроку природознавства: https://www.youtube.com/watch?v=5RQD3E4HgY4

7 квітня 2020

Літературне читання - підр. В. Науменко с.141-144 поділити тест на частиини та переказувати твір А. Лотоцького "Ольга Перевізниківна" 
Математика - підр. М.В. Богданович № 921 (уважно прочитати пояснення), № 923 (виконати письмово), № 924 (розв'язати задачі)
Українська мова - підр. М.С. Вашуленко с. 165 опрацювати правило, В. 323 (усно), В. 324 (знайти прислівники в загадці)
Фіз-ра - виконати руханки за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=NcI3S6eGxsI
Відео до уроку української мови: https://www.youtube.com/watch?v=y9S-rloQv7M
https://www.youtube.com/watch?v=AFtdwM4s3is

6 квітня 2020

Літературне читання - підр. В. Науменко с.143-144 прочитати частину тексту А. Лотоцького "Ольга Перевізниківна" 
Математика - підр. М.В. Богданович № 911 (виконати усно), № 913 (обчислити письмово), № 915 (розв'язати задачу)
Українська мова - написати переказ улюбленої казки.
Фіз-ра - виконати руханки за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=xTIVznmnHok

3 квітня 2020

Літературне читання - підр. В. Науменко с.141-142 прочитати частину тексту А. Лотоцького "Ольга Перевізниківна" 
Фіз-ра - виконати руханки за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=xTIVznmnHok
Трудове навчання - виготовити виріб із пластику

2 квітня 2020

Літературне читання - Позакласне читання "Прийди, весно, з радістю" (прочитати вірші, оповідання про прихід весни, намалювати малюнок на задану тему)
Математикавиконати завдання на освітній платформі Learning.ua
Природознавство - підр. Т.Г. Гільберг c. 119-120
Відео до уроку літературного читання: https://www.youtube.com/watch?v=cUjCtIhrdrw
Відео до уроку природознавства: https://www.youtube.com/watch?v=N0t7t8IlzLE

1 квітня 2020

Математика - підр. М.В. Богданович № 903 (розглянути пояснення і знайти частки), № 904 (обчислити), № 905 (знайти розв'язок рівняння)
Українська мова - виконати завдання на освітній платформі Learning.ua
Природознавство - підр. Т.Г. Гільберг c. 116-119 і виконати завдання в зошиті з теми "Озера і болота. Штучні водойми"
Відео до уроку природознавства: https://www.youtube.com/watch?v=_lu7As8Q9r0

31 березня 2020

Літературне читання - підр. В. Науменко с. 140 П. Утевська "Гості з далеких берегів"(переказувати текст за планом на с. 140)
Математика - підр. М.В. Богданович № 896 (прочитати пояснення), № 897 (знайти частку), № 898 (розв'язати задачу)
Українська мова - підр. М.С. Вашуленко В. 319 (списати і розкрити дужки), В. 320 (усно знайти головні члени речення)
Фіз-ра - виконати руханки за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=kNWwid8OAVM
Відео до уроку математики: https://www.youtube.com/watch?v=T2aa_vVarvs
Відео до уроку української мови: https://www.youtube.com/watch?v=cARDnAe4AHw

30 березня 2020

Літературне читання - підр. В. Науменко с. 138-140 П. Утевська "Гості з далеких берегів"(читати продовження твору)
Математика - підр. М.В. Богданович № 885 (поділити числа), № 887 (розв'язати і порівняти задачі), № 888 (знайти розв'язок рівняння)
Українська мова - підр. М.С. Вашуленко В. 315 (виконати усно), В. 316 (виписати слова на -ся), В. 317 (опрацювати таблицю)
Фіз-ра - виконати руханки за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Y1RCPEhzR70
Відео до уроку математики: https://www.youtube.com/watch?v=ZN19KyNk648

20 березня 2020

Літературне читання - підр. В. Науменко с. 135-137 П. Утевська "Гості з далеких берегів"
Трудове навчання - виготовити закладку технікою плетіння з паперу
Фіз-ра - виконати руханки за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=0U1wPXKIJWo

19 березня 2020

Літературне читання - підр. В. Науменко с. 130-135 А. Давидова "Свідки минулих епох" (поділити текст на частини)
Математика - підр. М.В. Богданович № 876 (прочитати пояснення), №877 (знайти частку та остачу), № 880 (розв'язати задачу)
Природознавство - підр. Т.Г. Гільберг с. 113-116 (опрацювати тему "Водойми України")
Відео до уроку природознавства: https://www.youtube.com/watch?v=_5JtcjMbW2I

18 березня 2020

Природознавство - підр. Т.Г. Гільберг с. 110-112 (опрацювати тему "Природне паливо та його запаси")
Відео до уроку природознавства: https://www.youtube.com/watch?v=96vn7Mq7ebI
Математика - підр. М.В. Богданович № 867 (2) (виконати усно ділення з остачею), №868 (прочитати пояснення ділення на двоцифрове число з остачею), № 869 (знайти частку і остачу)
Українська мова - підр. М.С. Вашуленко В.310 (опрацювати таблицю та пояснення), В. 313 (виконати вправу) 
Відео до уроку української мови: https://www.youtube.com/watch?v=0zGYAnnI4eQ

17 березня 2020

Літературне читання - підр. В. Науменко с. 130-135 прочитати текст А. Давидова "Свідки минулих епох"
Математика - підр. М.В. Богданович №858, 859 (опрацювати пояснення ділення багатоцифрових чисел на розрядні числа), № 860, 861 (обчислити вирази)
Українська мова - підр. М.С. Вашуленко В. 295 (виконати), В. 296 (прочитати пояснення і опрацювати таблиці)

16 березня 2020

Математика - підр. М.В. Богданович № 849,850 (розв'язати задачі), № 852 (знайти розв'язки рівнянь)
Літературне читання - підр. В. Науменко с. 129 вірш Г. Черінь "Мусим вчитись -я і ти!" (вивчити напам'ять)
Українська мова - підр. М.С. Вашуленко В. 290 (опрацювати таблицю), В. 291 (виконати)
Посилання на відеоурок з української мови: https://www.youtube.com/watch?v=ig2stJUaR8k&list=PLiDHZ9GimyuuhHhZSYFiflPos-13pnONW&index=25

12 березня 2020 

Природознавство - підр. Т.Г. Гільберг с. 107-109 (опрацювати тему "Користні копалини України")
Математика - підр. М.В. Богданович № 840 (опрацювати), №841 (виконати), № 843, 844 (розв'язати задачу)
Посилання на презентацію з природознавства: https://www.youtube.com/watch?v=SoKTaXVgo_o

Шановні батьки та учні!

Для зручності навчання під час карантину ми будемо працювати дистанційно. Щоб не переривався навчальний процес у створену групу у Viber я писатиму завдання з кожного предмету щодня. 

Відео-уроки з поясненням нового матеріалу з математики, української мови, природознавства ви зможете переглянути на моєму блозі на сторінці Дистанційне навчання.

Для закріплення нового матеріалу учні повинні виконати завдання на освітній платформі Learning.ua. Роз'яснення як зайти на освітн. платформу я напишу у Viber групу.


Індивідуальний план роботи під час карантину
  (12.03.2020 – 24.04.2020)
вчителя  початкових класів
Сімак Ольги Юріївни

п/п
Дата
Зміст роботи
Час роботи
Примітки


1

12.03.2020
1.  Розробка  і розміщення на  сайті школи, в особистому блозі та вайбер групах по класах завдань для учнів  на період карантину.
2.Онлайн консультація для батьків та дітей «Навчання в дистанційній формі»

09.00-11.00




Протягом дня
Viber, месендж, у телефонному режимі.


2

13.03.2020
1. Розробка індивідуального плану роботи вчителя   4 класу  на період карантину.
2. Індивідуальні консультації для учнів і батьків 3 класу в онлайн-режимі.

09.00-12.00



Протягом дня
Viber, месендж, у телефонному режимі.


3

16.03.2020

1. Реєстрація учнів 4 класу на освітній платформі Learning.ua.

2. Розробка  та  підбір матеріалів для дистанційного навчання  школярів та розміщення матеріалу на блозі.

3. Онлайн консультація для батьків та дітей «Навчання в дистанційній формі»


09.00-11.00


11.00-12.00




12.00-13.30


Viber, месендж, у телефонному режимі.

4

17.03.2020

1.Розробка і розміщення на блозі та у вайбер групах  творчих завдань для учнів 4 класу.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.


09.00-11.00


Протягом дня
Viber, месендж
соціальні мережі, в телефонному режимі

5

18.03.2020

1. Онлайн робота з учнями на освітній платформі Learning.ua.
2. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів

3. Розміщення завдань для учнів 4 класу у вайбер групах по класах та на особистому блозі.

4. Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі.

Протягом дня
09.00-11.00


11.00 – 12.00


12.00-  13.30


Viber, месендж
соціальні мережі, в телефонному режимі

6

19.03.2020

1. Робота з методичною літературою.

2. Підбір матеріалу для учнів 4 класу, їх розміщення на блозі та у вайбер групах для батьків.

3. Дистанційна онлайн- консультація.

4. Організація та проведення онлайн флешмобу до 90-річчя поетеси Ліни Костенко.


08.00 09.00


09.00-10.00



Протягом дня

Протягом дня


Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

7

20.03.2020

1.Розробка і розміщення на блозі та у вайбер групах  творчих завдань для учнів 4 класу.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.


09.00-11.00



Протягом дня

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

8

23.03.2020

1. Перегляд вебінару від видавництва «Всеосвіта» на тему: «Поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину»

2. Перегляд фейсбук-трансляції «Технічні особливості організації дистанційного навчання» на сторінці НУШ у Facebook

9.00 – 10.30





12.30 13.30

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

9

24.03.2020

1. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.

2.Упорядкування папки класного керівника.

3. Корекція виховного плану на ІІ семестр.

9.00 – 10.30


10.30 12.30


12.30 13.30

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

10

25.03.2020

1.  Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів".

2. Перегляд вебінару «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять» організований освітнім проектом «На Урок»

9.00 –11.00





12.00 – 14.00

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

11

26.03.2020

1.Перегляд фейсбук-трансляції «Організація дистанційного навчання: як вчителю створити свій YouTube-канал» на сторінці НУШ у Facebook

2. Робота на сайті «Всеосвіта». Завантаження власних творчих розробок на сайт.

9.00 – 12.00




12.00 – 14.00



Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

12

27.03.2020

1. Коригування календарно – тематичного планування

2. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.

3. . Підбір і розробка завдань для роботи зі слабовстигаючими  учнями

09.00 – 11.00

11.00 -12.00

12.00 – 14.00

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

13

30.03.2020

1.Розробка і розміщення на блозі та у вайбер групах  творчих завдань для учнів 4 класу.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Онлайн робота з учнями на освітній платформі Learning.ua.


9.00  - 10.00



10.00 –12.00




12.00  - 13.30
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

14


31.03.2020

1.Розробка і розміщення на блозі та у вайбер групах  творчих завдань для учнів 4 класу.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Онлайн робота з учнями на освітній платформі Learning.ua.


9.00  - 10.00



10.00 –12.00




12.00  - 13.30
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

15

01.04.2020

1.Розробка і розміщення на блозі та у вайбер групах  творчих завдань для учнів 4 класу.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Підбір і розробка завдань для перевірки учнів

9.00- 10.30



10.30 – 11.00


11.00 – 13.00



Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

16

02.04.2020

1.Розробка і розміщення на блозі та у вайбер групах  творчих завдань для учнів 4 класу.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Підбір і розробка завдань для перевірки учнів

9.00- 10.30



10.30 – 11.00


11.00 – 13.00


Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

17

03.04.2020

1.Розробка і розміщення на блозі та у вайбер групах  творчих завдань для учнів 4 класу.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Онлайн робота з учнями на освітній платформі Learning.ua.

9.00- 10.30



10.30 – 11.00


11.00 – 13.00


Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

18

06.04.2020

1. Підготовка матеріалів до занять з майбутніми першокласниками (НУШ)

2.  Розробка  завдань для учнів 4 класів на період карантину

3. Онлайн консультація для батьків 4 класів (Навчання в дистанційній формі)

9.00 – 10.00



10.00 -13.00


13.00- 13.45

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

19

07.04.2020

1. Опрацювання фахової літератури.

2. Проведення відео-уроків у сервісі для організації онлайн-конференцій та відеозв'язку - Zoom

3.Продовжити розробляти та  підбирати матеріали до тематичної перевірки знань школярів.

9.00 –10.00


10.00 – 11.30



11.30 – 13.50


Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

20

08.04.2020

1.Розробка і розміщення на блозі та у вайбер групах  творчих завдань для учнів 4 класу.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

9.00- 10.30



10.30 – 11.00


Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

21

09.04.2020

1.Розробка і розміщення на блозі та у вайбер групах  творчих завдань для учнів 4 класу.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

9.00- 10.30



10.30 – 11.00


Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

22

10.04.2020

1. Проведення відео-уроків у сервісі для організації онлайн-конференцій та відеозв'язку - Zoom.

2. Перевірка учнівських робіт, надісланих у вайбер.

3 Індивідуальні консультації для учнів 4 класу  в онлайн – режимі.

9.00 – 10.30



10.30 - 12.00

  
12.00-13.55

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

23

13.04.2020

1.Розробка і розміщення на блозі та у вайбер групах  творчих завдань для учнів 4 класу.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

9.00- 10.30



10.30 – 11.00


Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

24

14.04.2020

1. Проведення відео-уроків у сервісі для організації онлайн-конференцій та відеозв'язку - Zoom.

2. Перевірка учнівських робіт, надісланих у вайбер.

3 Індивідуальні консультації для учнів 4 класу  в онлайн – режимі.

9.00 – 10.30



10.30 - 12.00

  
12.00-13.55

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

25

15.04.2020

1.Розробка і розміщення на блозі та у вайбер групах  творчих завдань для учнів 4 класу.

2.  Перегляд інформаційно-методичної літератури.

3. Перевірка учнівських робіт, надісланих у вайбер.

9.00 – 10.30



10.30 - 12.00

  
12.00-13.55

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

26

16.04.2020

1.Розробка і розміщення на блозі та у вайбер групах  творчих завдань для учнів 4 класу.

2.Перегляд вебінару  «Розвитoк різних видів пам’яті в початкових класах НУШ»

9.00- 10.30



10.30 – 11.00


Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

27

17.04.2020

1. Проведення відео-уроків у сервісі для організації онлайн-конференцій та відеозв'язку - Zoom.

2. Перевірка учнівських робіт, надісланих у вайбер.

3 Індивідуальні консультації для учнів 4 класу  в онлайн – режимі.

9.00 – 10.30



10.30 - 12.00

  
12.00-13.55

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

28

21.04.2020

1. Проведення відео-уроків у сервісі для організації онлайн-конференцій та відеозв'язку - Zoom.

2. Перевірка учнівських робіт, надісланих у вайбер.

3 Індивідуальні консультації для учнів 4 класу  в онлайн – режимі.

9.00 – 10.30



10.30 - 12.00

  
12.00-13.55

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

29

22.04.2020

1.Розробка і розміщення на блозі та у вайбер групах  творчих завдань для учнів 4 класу.

2.  Перегляд інформаційно-методичної літератури.

3. Перевірка учнівських робіт, надісланих у вайбер.

9.00 – 10.30



10.30 - 12.00

  
12.00-13.55

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

30

23.04.2020

1.Розробка і розміщення на блозі та у вайбер групах  творчих завдань для учнів 4 класу.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

9.00- 10.30



10.30 – 11.00


Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

31

24.04.2020

1. Проведення відео-уроків у сервісі для організації онлайн-конференцій та відеозв'язку - Zoom.

2. Перевірка учнівських робіт, надісланих у вайбер.

3.Індивідуальні консультації для учнів 4 класу  в онлайн – режимі.

9.00 – 10.30



10.30 - 12.00

  
12.00-13.55

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

Немає коментарів:

Дописати коментар